Min onsdag

Min onsdag är som vanligt. 08.30-10.45 vård, 11.10-12.15 idrott och sist men verkligen inte minst 13.10-16.00 medicin... Jahg lämnade klassrummet sist, jag kände att varför skah jag gå och jobba hemma när jag kan sitta kvar här och vet att jag göra det så jag är nöjd och stolt.
När jag kom hem tog jag det lugnt och sen klockan 18.30 åkte jag till borlänge för lite träning, sjukt kul att träffa mina vänner där och det var lite skönt och dampa också som vanligt när jag är där... men jag älskr konståkning så det är värt det. Kom hem vid 21 så då åt jag och duschade sen ropade s'ngen efter mig, var så galet trött och såklart ville jag inte svika min säng.
Skrev inte igår för att jag inte hade tid riktigt så det blev idag för att jag hade tid nu på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback