Plugg, plugg och åter plugg

Jag gör inget annat än pluggar känns det som, äckel skola. Vi går flera timmar måndag-fredag varje vecka (utom lov men ni fattar) är inte det nog?! Vissa hat ett liv utanför skolan och fullt upp med annat. Vi behöver inte läxor och så stora uppgifter så vi måste ta hem, isåfall om dom nu är så stora sprid då ut det så man får längre tid på sig så man hinner göra det i skolan....
Sur tjej!
.
Sitter just nu och lyssnar på pluggmusik och ska snart återgå till mitt svenska tal, vi har nationella nästa vecka. Ska skriva om min relation till mina djur osv. Blir den bra kanske jag delar med mig, omväxling i bloggen.
Dagens lära känna inlägg kommer när jag har tid att lägga upp den.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback