Solen skiner ännu en dag!

Det har varit ur bra väder hela veckan, hur fantastisk är inte det?? Men det ryktas om att det ska bli kallt igen... Men det är bra att det kommer nu så vi får sommar snart!
Drog mig i sängen till halv 12 idag, herregud vad det var skönt. Visst halva dagen var slut av att bara ligga i sängen men jag behövde det och det var ju så sjukt skönt! Jag var värd det.
Jag är lika glad idag, aven om det känns trist att lovet snart är slut och man ska tillbaka till skolan igen. Men det är väl skönt på något sätt det också.
Idag är jag planlös som vanigt, hehe. 
Funderar på att dra upp på gymmet ännu en dag, skulle vara så sjukt skönt men tråkigt själv. Vi får se.
Vi hörs.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback