Super bra dag!

Dagen spenderades med min fina vän. Började med att vi åt våfflor. Om någon missat det så är det våffeldagen idag. Efter våffelfrukosten gick vi ner på stan och hade lite mysigt, blev dock en snabbis för att vi skulle upp till lgnet och simma. Galet länge sen och galet vad skönt, blir oftare att simma och få med mig mamma. Vi bastade och hade en trevlig tid tillsammans.
Åkte hem och bara latade oss.
Kärlek till henne!!
Imorgon är det skola och jag är inget taggad, pluggat hela helgen och knappt fått klart något, äckel!
Hoppas alla andra haft en bra helg, det har jag haft iallafall även fast den bestod av mycket plugg. Hade det bra dom stunder jag gjorde annat.
Nu väntar sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback