Ta bort eller byta?

Jag funderar på att sluta blogga, eller om jag ska blogga någonannanstans som tex devote eller om jag sla byta namn. Tröttnat på min och vill börja om på nytt men är inte säker. Jobbigt läge.

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha en 3 timmars medicinlekrtion.... det är kul men inte när dom är så lång. Aven fast vi får ha raster så är det jobbigt ändå. Vi ska prata som sklettet det är ett helt A4 med latina namn på alla skelettdelar. Och vi ska kunna alla utantill, det är ju nästan omöjligt ju.
Nej nu ska jag sluta blogga och prata om ointressanta grejer.
Börjar 13.10 så är väl bäst att gå till skåpet och hämta alla grejer.
Vi hörs min vänner och ovänner!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback