Torsdag morgon

Sjukt trött!! Ville verkligen inte gå upp ur sängen. Men man är ju tvungen att gå till skolan om man ska få något gjort. Har engelska prov idag och den insändaren jag pratat om ska också vara klar. Insändaren blev nästan klar förra lektionen ja ska bara läsa igenom den sen och ändra lite sen är den klar, insändaren handlar om att vi vill ha egna bärbara datorer till gymnasiet, om några får det vill jag också ha det ju!
Idag efter skolan lir det bara hem och lata sig, antar att jag måste städa rummet också ser förjävligt ut!
Nu ska jag äta klart fukosten och sedan fixa det sista sen kvart över 9 blir det att cykla till skolan, visst är jag hurtig.
Vi hörs, kram!
.

En bild från showen igen, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback