Livet flyter på

Dagen har varit super bra, mår så underbart bra även fast jag är sjuk, men just nu orkar jag inte klaga. MÅR SÅ SJUKT BRA!!
Dagen började med våffelfrukost (som sagt) sminkade mig och la mig på soffan ställde klockan när jag skulle börja sätta på mig ytterkläder osv och sen tog jag en powernap i 30 min, det var skönt det också. Hade två lektioner naturkunskap och engelska. Super sega lektioner menmen. Efter engelskan stack jag och mina fina klasskompisar till kina resturangen och käkade mums, första gången jag åt där och det ska jag gör om. Och mysig ställer var det också. Efter vi ätit cyklade jag hem och somnade och sov i 2 timmar, förbaskat skönt! efter som jag är sjuk osv men jag klagar inte!!
Jag har haft en bra dag (ja där kom det igen) men jag trivs så bra i skolan och just nu är det inte så mycket och då njuter man och förstår hur lycklig man är.
Imorgon är det FREDAG, och helgen är inte planerad, har en liten intervju jag ska skriva men det går fort. Sen ska jag försöka träffa bästa tjejerna.
Nu ska jag duscha och sen hoppa i säng, och ladda inför imorgon.
För ännu en bra dag!
Vi hörs
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback