You are beautiful and nobody has the right to make you feel like you'r not.

Det finns massor med saker i livet man bara måste accetera, något man inte kan göra så mycket åt.
Det finns gånger då man känner, nu måste jag förstår det här och bara låta det vara. 
Gånger man skrivit ett sms eller på chatten på facebook, men raderat och sen blev det inget mer, sånt är livet när hjärnan vill skicka men ändå vet att jag kanske inte borde. Utan ska vänta och se.
Jag saknar dig och det är svårt att låta bli dig men jag kämåar och accepterar vad som hänt och händer.
.
Att acceptera hur man ser ut är svårt, acceptera hur man är är lite lättare än ändå är det som att bestiga ett berg tills man är helt nöjd med sig själv. Självförtrendet är som en trappa som har många trappor och varje dag försöker man gå uppåt, vissa klarar det fort och andra inte men man ska veta att man är fin på olika sätt och alla är vi orginal, det finns ingen som är lika.
.
Ibland känner man att man bara vill gräva ner sig, är hur depp som helst och inget possitivt finns i tankarna. Då ska man göra det man tycker om och tänka att efter regn kommer solsken, man måste gå igeonom det värsta för att komma till det bästa. Motgångar gör en bara starakare. Det är inte lätt det vat jag så väl men försöker man så klarar man det tillslut. För några månader skulle jag inte ha tanken att tänka så och trodde aldrig jag skulle må så som jag mår nu men tack vare min underbara vänner står jag här.
Visst jag har inte kommit så långt att jag älskar mig jsälv, menjag är rätt nöjd ändå och jag jobbar på det. Jag ler, skrattar och jag menar det fullt ut!
Det var så länge sen, för länge sen!
.
Jag vet att alla klarar det, även hur nörkt det är, även om man tappat lusten kan man klara det. Man tror inte det är sant men det är det och jag har bevisat det för mig själv.
Kom ihåg, ni är fina som ni är och vi är alla orginal. Gör saker ni gillar och umgås med personer som får er att må bra. Det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback