bild blogg...

Ja jag vet att min logg bestått mest av bilder men så blir det ibland. Jag har inget vettigt att skriva. Jag går i skolan, pluggar, tränar och försöker ha fritid och göra saker jag vill göra. Ibland är det svårt att hinna med skolan, plugg hemma, träna/fritid och blogga. Jag gör mitt bästa även fast jag inte har så många läsare varje dag så skriver jag inte riktigt för att ni ska få se allt jag gör på min vardag utan för att jag vill h någonstans att skriva av mig om något hänt eller ja bara allmänt. Jag tycker det är skönt.

Just nu är jag i skolan och har svenska arbete men jag kör fast och kommer ingenstans så det är jätte svårt. Måste nog sätta mig hemma sen och skriva för jag ahr lite svårt att fokusera här i datasalen och ja.
Plus jag börjar bli sjuk så jag har nästan inga krafter igår somnade jag runt 22.30. Det har itne hänt på ett tag men det är ju ett bevis på att jag behöver sova osv.
Så jag ska inte klaga på att jag somnar i tid heller.
Idag slutar jag kvart i 3 och så blir det hem och städa rummet trots att det är sjukt tråkigt så är det skönt när det är klar liksom och mormor är nog hos oss också så det är ju trevligt det.
Sen på kvällen får vi se vad jag hittar på, beror ju lite på hur jag mår också. Just nu är jag ganska seg och snoret rinner....

Blev långt inlägg nu men ja så är det, grattis till dig som läste genom allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback