dumma blogg

Blogg.se vill inte att jag lägger upp bilder... så just nu får ni nog tråkigt inlägg utan bilder. Och för att jag inte har någon insperation för att blogga för att det finns inget att skriva om.
Men kan ju skriva om min helg osv.

I fredags efter skolan så åkte jag till min mormor och morfar i Vansbro. Det var grymt skönt att komma bort från Falun och rensa hjärnan från allt här hemma och skolan.
Mormor och morfar blev så glada nä vi kommer, gullfisar.
På lördagen åkte vi till sommarstuga och krattade lite löv och jag klippte gräset också. Så gick runt i bikini mitt i solen och hade det gött. När vi kom hem var jag helt bränd på axlana och så kom vi fram till att det var 40 grader i solen, hihih oppssi. Men gött va det och jag fick färg så jag är nöjd!
PÅ söndagen firade vi morsdag och gav en ängel till mormor och en till mamma, bilder kommer sen när blogg.se vill sammarbeta med mig. Och sen på kvällen när vi kom hem köpte pappa hem mat från tzatziki (stavning) så vi hade det mysigt på kvällen med tända ljus och mat.

Igår var skoldagen grymt lång och seg, sen när vi kom hem slängde jag av mig allt och bytte till mjukiskläder men sen blev det byta om och träffa en kompis, trevligt värre. Bättre än att sitta hemma helt själv och göra absolut ingenting. Eller jo det jag gör när jag är hemma är att leta efter något gott och sitter och trycker i mig... någon mer som känner igen sig??

Aja nu börjar min lektion så jag ska fortsätta skriva min uppsats.
Vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback