Godmorgon nya vecka

Dålig bloggning i helgen som ni märkt men jag har ju jobbat som sagt och det blev 28 timmars jobb på fyra dagar så jag har varit rätt slut när jag kommit hem på dagarna och nätterna. städat tre gånger per dag och det blev några timmar och slutet av dagarna kom jag hem 01. Så när jag kom hem så blev det att sov. När jag hade ledigt åt jag och sova en stund i sängen jag orkade knappt sitta uppe utan att somna.
Nog pratat om det.

Idag måndag börjar skolan igen efter en lång helg och jag kan ju inte säga att jag vila ut mig... Men det är vecka 21 och inte långt till sommarlovet JIPPPPPPII!! Men det är nu allt börjar på allvar, stora arbeten som är viktiga osv.
Lägger man på ett kol går nog tiden fortare.
Nej nu ska jag fortsätta göra mig klart för skolan.
Vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback