Lördag

Som första inlägget idag visade åkte jag till gymmet var 8- halv 9. Gud vad det är skönt att träna på morgonen för då är det liksom klart och man mår bra hela dagen. Och man kan tänka lite klarare också, gör av med sina sura/ledsna och trötta miner och krafterna förnyas. NEj gud jag är nöjd!
Mår jätte bra nu för min kroppa börjar göra skillnad och jag sköter min mat. Lycka! Snart kan sommaren komma jag är redo!
-
Idag kommer linnea, galet kul saknat henne galet mycket. Inlgget igår berättar ju det klart och tydligt.
Vet inte vad vi ska göra tänkte först dra ner på stan men vi går väl se hur det blir. Annars blir det som vanligt, sitta skratta, prata och skratta mera pluäta de vi båda är bra på nu. Speciellt lite godsaker men vi måste börja tänka lite nyttigare nu tycker jag. Varje helg hon kommer så trycker vi i oss en chipspåse plus dipp... hmm.
Jaja nu sitter jag hemma själv och väntar på henne. Pappa är någonstans jag vet inte har svårt att hålla koll på honom, och mamma o mormor är på stan.
Musik på hög nivå, svar ja!!!!
Nej men se där solen tittar också fram!
Nu ska jag fortsätta må bra.
Kram ha en underbar fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback