Min onsdag

Ja såklart är skolan igång igen men det är inte långt kvar till sommarlov, känns så skönt!
Och att vädret som det stod i inlägget tidigare var så finnt gör saken bara bättre men kollar man väder som kommer senare i veckan/helgen kanske man inte blir lika glad.. menmen
Efter skolan grog jag hem och tänkte gymma men blev en promenad på över en timme med mamma plus träffade en saknad vän på vägen också, som jag inte träffat på ett tag. Blev skratt och prat, precis vad jag behövde denna dag!
Men nu ska jag krypa ner i sängen det behöver jag, är sjukt trött och har nationella prov imorgon... så lycka till, till mig säger jag bara!
God natt mina vänner och ovänner, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback