svar till kommentar

sara om älskling, om du bara visste hur mycket jag kan sakna dig ibland:
ist för å hålla på å skriva älskling å massa kan väl du skiva namnet eller har du bara hittat på någon ''kille'' så alla ska tro du har en pojkvän eller saknar du ditt ex jesper?, som du var tsm med förr, har följt din blogg länge. så vill gärna ha svar.
svara gärna!!


Svar: hur många gånger ska jag skriva att jag saknar inte Jesper eller ingen av mina ex överhuvudtaget och så är det. Jag det är snart ett år sen jag och jesper gjorde slut, jag ska inte gå runt att tänka på en kille jag inte vill ha tillbaka och inte vill ha mig. Har slösat bort nog med tid på killar :) och jag skulle inte kalla mina ex för älskling...

Nej jag har inte hittat på någon kille och nej jag är inte tillsammans med någon heller. Skulle jag vara det skulle jag nog inte kunna gömma det och skulle inte sjunka så lågt att hitta på någon. 
"Älskling, om du bara visste hur mycket jag saknar dig i bland" är en lmening i en låt. Och jag tycker låten är bra och en fin mening. Jag har använt många texter som är med i en låt.

Jag saknar INTE mina ex!
Men nu har ni alla som undrat så fått ett svar och hoppas det räckte.
Ha en fortsatt bra dag! :)

Här är låten:
panetoz - mer än ord

Kommentarer
Skrivet av: sara

tack för att du svara då vet ja :)!

2012-05-16 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback