The big day

Humöret är väl helt okej, men solen lyser så det är ett plus!
Efter lunch åkte jag och mamma till lugent parkeringen. OCH GISSA VAD JAG GJORT?!?!?!?!? JO jag satt bakom ratten på förarsidan och vred om nyckeln. Bilen startade och ofter lite info från mamma så rullade den framåt. Gud vad nervös jag va och har vait hur länge som helst, men vi båda tyckte det gick bra för att vara första gången. Så efter att vi kört en timmer ungefär så åkte vi till willys och köpta glass.
Och nu har vi precis varit ute och gått i ca 1 timme i det fina vädret. Visst det blåste kallt ibland men solen lyste och det var det som räknades!
Nu ska jag snart äta, vi hörs.
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback