underbara dagar!

Solen lyser hela dagarna och det blir allt ljusade på kvällarna, sommar känslor! Nästan så man känner sig nykär för all sol och värme. 
Igår jobbade jag i kiosken på en fobollsmatch med linnea vi tjänade ca 80 kr vardera. Bättre än ingen, plus fint väder så då satt vi ute och njöt av solen. Riktigt mysigt fakiskt!
och idag har skolan rullat på började med idrott sen vård i ca 1 timme. Efter det blev det 2 timmars hål så jag satt och pratade massor med mina fina. sen fick jag och umgigs med bästa klassen innan vi skulle ta bussen till norslund och vara där på norshöjden och umgås med väldens sötaste gamling på deras "friluftsdag". Så vi fick en varsin gamling att gå en tipspromenad runt huset. Jag fick en riktigt tjejtjusare så jag fick mycket komplimandet då och då. SÅ SÖT GUBBE!
Efter det blev det lite gym och jag mörkte hur jävla solbränd jag är helt sjukt sexigt!
Aja nu ska jag hopp ain i duschen och smörja in mig, så jag dempar min solbränna lite hhaha.
Hoppas nu har haft en bra dag!

Från valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback